Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Karlshamn

Av Ida Nilsson - 25 mars 2009 09:06

Idag bär det av hem till mammsen. Ska bli skönt att komma hem o bli lite ompysslad. Idag har jag mkt mer ont än jag hade igår. Kan vara så att ALLA tabletter jag fick igår har släppt. Det känns verkligen vart i knäet dem varit.

Men men jag e glad att dem troligtvis bara hittade skada på minisken. Nu e det bara köra på snart igen med träningen. Håller på att få tag på min sjukgymnast.


Imon blir det goooooooood midag hos mormor med alla mina nära & kära, grekisk planka. Alla mina barn kommer och jag kommer börja lipa när jag ser dem. Saknar dem såååå...Jag har fått passa lilla Sam nu på matcherna och det har gjort mig så glad.


Sen ska jag försöka få in lite träffar me med Maja, Anna & Mogge. Sen med Sara & Jempa. Sen med Kidde! Åker upp till Jönköping redan på fre eftermiddag eller tidigt lördag morgon för vi åker på kval match på lördag till Göteborg. Ska bli sååå kul men hade varit ännu oligare om man kunnat vara med.


Ses snart familjen. Älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nilsson - 13 maj 2009 11:52

Jag e glad men kan inte riktigt säga varför än..hihi   Om någon dag kan jag kanske komma med något positivt..   opps har inte uppdaterat här på länge nu har jag hört..kanske kommer ett inlägg senare :) ...

Av Ida Nilsson - 8 april 2009 08:58

  Nu har jag avverkat fiskerestaurangen nere  i Vägga. Blev helt till mig när jag hörde att dem hade öppnat :) Har även hunnit med thai maten i stan. Den e helt klart den bästa i hela Världen!   Idag blir det avfärd till Mörrum där vi ska äta på golf...

Av Ida Nilsson - 7 april 2009 08:44

  Nu är jag i Sveriges trädgård Blekinge, Karlshamn. Ska snart bege mig till hotellet (min gamla arbetsplats) på besök. Sen blir det nog lite plugg idag me innan jag ska ner till karlshamns damers träning för att träna lite själv..   kort inlägg..jag...

Av Ida Nilsson - 2 april 2009 13:40

  Den skiner som aldrig förr :)   Har varit en runda på gymmet idag efter att jag gjort klart min NÄST sista uppgift i engelskan. Som belöning efter träningen la jag mig i solariumet hihi Nu ska jag påbörja min sista uppgift i engelskan och sen e det...

Av Ida Nilsson - 1 april 2009 12:14

  Är jag redo för en förändring? Jaaa varför inte? Måste våga lite me :)       Jag va hos sjukgymnasten imorse för första gången efter operationen. Jag får äntligen börja träna lite smått. Om någon vecka kan jag börja springa igen och jag längtar så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards