Alla inlägg under januari 2009

Av Ida Nilsson - 22 januari 2009 08:45

Alltså mitt knä..igår hade jag så ont. Vet inte vad jag har gjort förutom att det låste sig i början av serien..men så ont jag hade igår hade jag precis när det hade hänt..Idag känns det bättre men kn vara för att jag haft det lindat inatt. Men klart, det känns ju fortfarande!!!


Imorse stack frida kl 06,00..hon skulle till Göteborg på någon mäss med sin praktik plats..sen skulle hon sova över hos Ivana o jobba i Gbg imon. Sen bär det av till K-hamn för henne i helgen..o kommer inte upp hit förrän tisdags. Så en liten tjej ensam i en väldigt stor lägenhet :)

Synd att inte handbollstjejerna kommer upp till ericas inflyttningsfest :(

E lite avis på frida att hon får träffa maja med familj..saknar er!!!


På lör ska vi till Deje o spela..typ Karlstad ligger det..så åker 9 kommer tillbaka 20..sen direkt till ericas fest typ..


nej nu ska jag gå över till pluggandet..

Av Ida Nilsson - 20 januari 2009 10:59

Denna vecka går man tillbaka till den normala vardagen

Idag börjar psykologin, imon ska vi börja med gruppparbetet i sociologin..spännande!

igår hade vi träning..men för att vara en måndag va den väldigt lugn och skön..spelade lite minihandboll som vi alltid gör efter att vi vunnit..va ute o sprang en runda o sköt typ..men idag blir det tuffare, sa han..


frida började sin praktik idag så nu e man hemma själv oftast på dagarna..hon skulle kanske åka hem i helgen me så blir kanske ensam i helgen.men vi har iof en match i Deje som lligger 4 mil norr om Karlstad så hela lördagen kommer gå åt där..sen på kvällen ska man hem till erica på inflyttning/födelsedagsfest..sen har helgen gått typ..



saknar mina barn Nellie, Tuvan & Vilmer såååå mkt!!!


Av Ida Nilsson - 18 januari 2009 12:45


jag gjorde kanske 3 mål eller nåt på matchen lotta..

fick en knuff i ryggen också..så fick sitta lite o fräscha upp mig :)


dagen till ära blir det storstädning och en ut o gå runda kanske..sen ikväll e det ju handboll på tv..


saknar mina vänner hemma :(

Av Ida Nilsson - 17 januari 2009 20:37


ni som inte fattar..så e det så här att lotta är annas mamma..hon gnäller alltid på mig att jag inte skriver något i min blogg..


idag fick vi en skön seger mot Skövde med 23-19 tror jag. Segern var välbehövlig och nu ligger vi på delad första plats med en match mer spelade tror jag..


helgen har gått fort o nu kommer en fullspäckad vecka igen..innan dess blir det en skön söndag imon med storstädning bland annat..


hörs snart igen

Av Ida Nilsson - 15 januari 2009 09:54

jaa nu blev ni nyfikna vaa!!??

det e inget allvarligt..jag bara vill börja plugga någon utbildning nu..

men bara jag själv som kan göra nåt åt det..och för en gångs skull ska jag göra nåt åt det..jag ska lyckas med detta..=)


ikväll e det träning.jempa kanske kommer i helgen..vi får se..=)

i helgen har vi även en viktig match mot skövde hemma..vi måste vinna..o det ska vi göra..=)


tja


Av Ida Nilsson - 13 januari 2009 11:18

igår va sista dagen för att göra klart hemtentan..och det gick ju som en dans..den blev klar i tid och idag e jag ledig..hela dagen =)..varit ute en promenade imorse med frida..o imon ska jag o sandra börja våra gamla morgon promenader på vardagarna :)

Träningen igår va väldigt tung i benen..men det gick bra ändå..viktig match på lördag mot skövde..efter träningen gick jag hem till erica o åt morötter med dip..mkt gott..=)

Jempa kanske kommer upp i helgen..kanske sara me..hoppas verkligen det..hade varit så kul..=)..

på onsdag blir det en myskväll med sandra..jippie..:)


återkommer med uppdateringar :)

Av Ida Nilsson - 7 januari 2009 14:27


nu har vardagen kommit tillbaka..då man sitter med en lägenhet som behöver städas, en full påse med tvätt som ska vikas, en hemtenta i sista sekund o har dem två svåraste och tråkigaste frågorna kvar..usch!

men det e roligt oxå =)..känslan när en hemtenta är inskickad gör en så glad =)..måste ta tag i mitt liv o plugga upp dem två ämnena jag har kvar..men måaste adressändra o det funkade inte när jag var hemma sist..


men nu var jag tvungen o ta en liten paus..med lite sex and the city avsnitt..


ikväll e det träning..ska bli så kul..igå¨r va jag o erica ute o sprang..det va skönt.........efteråt...haha..

idag börjar erica på sitt nya jobb..håller tummarna för dig!


nej nu får jag väl återgå till allt det ROLIGA!!!

förresten fridas element funkar itne o dem andra har vi på högsta men e knappt varma..vi fryser ihjäl..eftersom det kom snö igår o e as kallt på kvällarna..

hej hopp


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards