Alla inlägg under september 2008

Av Ida Nilsson - 29 september 2008 12:19


jaa imon så byter vi lägenhet..till en LITE större..hehe..jag sa till frida igår kväll att jag förstår inte att vi klarat av o bo så här så länge.tiden har bara rullat på..det har bättre än väntat..=)


Igår packade vi o städade lite..nu e det bara kläderna som ska packas ner ikväll o tallrikarna o det..så det e inte mkt kvar..frida gjorde iordning kylen igår o jag tvättmaskinen..o lite handfatet..=)


så imon kommer pappsen upp med mina saker..o Thomas kommer me..vi ska till Ikea o köpa min säng..sen flyttar vi in imon eftermiddag..ska bli sååå skönt o kul..sen på torsdag morgon kommer mammsen..=)..då ska vi till Ikea o så ska vi åka o storhandla..=) *jippie*..

Hon byter av med anna,mogge o majsan på fredag..mamma åker o dem kommer..=) LÄNGTAR..så jaa lotta det ska bli kul o ha fam fett o mogge på besök hehe..


hör av mig efter flytten..Längtar

Av Ida Nilsson - 28 september 2008 14:49

vet att folk läser min blogg..men hallo skriv nåt till mig..blir så glad varje gång det kommer en kommentar..=)


denna helg har varit lugn..va ju o kollade på kidde o hans karlskrona igår när de spelade häruppe..Cyrus vann med 10 bollar..så någon höjdar match va det inte..idag har jag inte heller gjort så mkt..har precis varit på A6 med sandra o sandra..va lite på ikea me såklart..köpte en lampa..=)


nej snart kommer frida hem o då ska vi packa ner nästan allt tror jag..o så ska vi ringa dem som bor i den lägenheten vi ska flytta in i..så vi får reda på exakt när vi får flytta in..snart kommer pappsen upp med mina saker o snart kommer mamma..=)..


*längtar*



Av Ida Nilsson - 26 september 2008 20:08


herregud vad tiden går fort..den bara springer iväg..


Idag har jag varit på A6 o inhandlat tre par stövlar på skopunkten..ett himmelrike o bo så nära den affären =)..även en jacka,mössa o halsduk..blev en klänning me såklart..;) men måste ju handla in ett par svarta jeans o benvärmare me..jaja vi får vänta lite me det bara..


sen va jag o Sandra C o fikade..o så dök Jossan me upp..trevligt värre..så hände lite denna fredagen me..nu sitter jag här..ska öppna böckerna lite ikväll me bara..men när vet jag ej..


Imon kommer kidde upp här o ska spela mot Cyrus..då får man väl kolla..=)..ska bli kul o träffa honom..innan dess blir det plugg..kanske en tripp ner till stan me..vi får la se..=)


trevlig kväll!!!

Av Ida Nilsson - 24 september 2008 11:30

 Lycka till imorgon mina tjejer i Karlshamns Handboll..

Ni kommer slakta dem imon..visa nu vad ni går för..håller tummarna..om ni läser detta så kan ni ju tänka på o höra av er efter matchen..iof jag lär ju ringa om ni inte hör av er hehe..



Av Ida Nilsson - 24 september 2008 11:03

flyttdax..det ska bli så kul o flytta faktiskt..det börjar även närma sig att pappa då kommer upp med alla mina saker o att mamma kommer upp dagen efter..saknar faktiskt mina föräldrar fast att folk kanske inte kan tro det..=)

sen dagen efter mamma har åkt kommer anna,mogge & maja..såååå kul..sen kommer erica me hem snart..=) känns som om jag inte träffat henne på flera år hehe..

Även maria hofflander dyker upp i sverige snart..vi träffas när jag kommer hem den 8:e novemeber..sen e det inflyttningsfest o då kommer mkt trevligt folk..*jippie*..

och snart e det även hemma premiär med handbollen..det e mkt positiva saker som börjar närma sig..

Sen imon får jag pengar..JAAAAAAAAAAAAAAAAA....=)


Har även en tenta som me börja närma sig..mindre positivt hehe..


Idag ska jag till skolan..sen efter skola blir det fika me "the team"..sen har herrarna seriepremiär..sen kanske på fest men nykter..trevligt värre..


något av det bästa jag gjort e och har flyttat..trivs så sjukt bra..handbollslaget ska vi itne bara tala om--helt underbara människor..såå roligt..vill bara komma in på ett program sen häruppe..saknar mina småbarn såååå mkt...


Hoj

Av Ida Nilsson - 19 september 2008 17:03


jaa nu sitter jag här med en varmchoklad i handen efter en dag på staden med sandra..köpte bara en mössa men en mössa måste man ju ha..=)


har varit o köpt matsäck tills imom då vi har seriepremiär..


ska snart upp till torpa där alla andra bor o där vi me ska bo sen,,ikväll ska vi laga mat..jag,linda,sandra,sandra c o martina..vi ska ha en mysig fredag kväll..vi åker tidigt imon med buss..redan kl 08.30..så jag stannar kvar på torpa o sover hos linda för niklas skulle hem ikväll så jag får vara hennes partner..=)..vi spelar kl 13 imon om det e nån som bryr sig..efter matchen blir det lite lagfest..bäst för oss att vi vinner..men det e ju klart vi gör..=)


aja saknar mina små barn hemma..kul att nellie kan säga jönköping nu haha..såå söt..=) TuvaLi hoppas du tar han om din lillebror..



Av Ida Nilsson - 17 september 2008 21:23

Idag har det varit en vanlig onsdag men ändå så en onsdag meed en upprymdhet i kroppen..

Idag va vi o kollade på vår lägenhet som vi ska bo i..den e sååå fin o såå stor..sitter på ikea.se nu o kollar vad jag ska köpa...har skrivit ner allt..

Har grönt rum tror vi..jag trodde det var gult är jag kom hem men frida kunde slå vad..med vad som helst att det var grönt..så får väl lyssna på henne..

ska ha ett vitt överkast med gröna kuddar..o sen finns det en butik här inne i stan där dem har jätte fina saker i grönt som jag redan tittat ut..*jippi*..kommer bli så fint i hela lägenheten..=)


Innan vi kollade på lägenheten har jag varit i skolan på sociologi lektion..den va väldigt intressant idag faktiskt..roliga människor där me..=)


sen gick jag hem o la mig i sängen o kollade på one three hill..

imon blir det plugg i skolan en stund iaf o sen träning o sen fika me laget efter träningen..mysigt det me..=)


hörs imon..o imon e det torsdag

Av Ida Nilsson - 16 september 2008 21:59

jaa annabella jag ska skriva att du e snygg o bäst..så..nöjd??? ;)


jaa bilen e såld till mamma, lotta. hon va sååå snäll o köpte den..så nu e jag jätte glad..synd bara att man får nya bekymmer hela tiden..hehe..


idag va jag duktig,frida me..vi gick upp kl 07.00..va i skolan kl 8..satt o pluggade till 12..sen lunch o sen lektion kl 13-16.30..vi hade genomgång om hjärnan idag..fatta invecklat..plus att allt i boken står på engelska..så vid 16 säger läraren..jaa det va väl allt..alla packar ihop sina saker..så det tog ju ett tag innan hon sa..då går vi in på nästa område..alla höll på o dö..


sen efter skolan gick jag direkt hem till söta linda som hade bakat..vi åt rulltårta *mums*..sen gick vi till träningen o nu e jag hemma..


denna veck o helg kommer bli rolig...inte för att frida ska hem..för henne e jag inte trött på än faktiskt..men hon e kanske på mig :)..på torsdag ska vi fika efter träningen med laget..gå igenom vad vi har för målsättning med mera..o vi ska fika på kaffe paus..sååå god sallad..sen på fre ska jag fika med sandra iaf..o troligtvis sandra c..=) sen på kvällen ska iaf jag o sandra o linda laga mat..kanske tina o sandra c me..sen på lördag e det seriepremiär *jippi*..sen på kvällen e det lagfest såklart..=)


har hittat fina kläder på forever 21 igen..men så dyr frakt ju..tråkigt..fasiken..men men blir väl en beställning snart iaf..opps..


nej nu har jag inte mer tid hoj!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards