Alla inlägg under november 2008

Av Ida Nilsson - 24 november 2008 14:26

jaa nu har familjen åkt hem till skåneland igen..

Fick besök av dem i fredags o så åkte de idag..det har varit en mysig helg med TuvaLi och Vilmer.vi har varit på Ikea, på stan o sen myst hemma..

Dem trevliga besöken tar inte slut där..utan fridas mormor o morfar kommer imon o stannar tills på torsdag o fridas mamma kommer å fredag..så det blir en intensiv vecka..men kul..


alltså jag fattar inte att det e första advent på söndag..går så himla fort alltså..snart kommer jag hem me..det säger bara svoff så e tiden inne för hemresa..


tjingeling

Av Ida Nilsson - 18 november 2008 19:03

blir så jäkla trött alltså..jag vet inte vad jag ska göra för o lyckas..???

det gick ju så bra tyckte jag..säkert därför jag e så besviken på mig själv..trodde kanske alla rätt eller nåt..men icke så nicke..kanske lika bra o börja tänka om..om jag inte ens lyckas me detta..vad fan ska jag då lyckas me!?

Av Ida Nilsson - 14 november 2008 11:06

ahhhhhhhh..hatar alfa kassan..varför ska jag som student behöva betala lika mkt som en normal arbetare..alltså jäkla moderater alltså..tänker inte långt dem..

funderar på o hoppa ur men då kanske jag sitter där arbetslös om typ 3år med inga pengar..bara det att 300kr i månaden e ganska mkt för mig..det e ju två kassar mat från willys typ..*surt*..


å¨stan idag o köpa present nu typ..ha en bra dag önskar den fattiga!!!

Av Ida Nilsson - 13 november 2008 11:45

jaa ligger i soffan just nu..mår lite bättre nu faktiskt..

ont i halsen o har inte sovit på hela natten..ont i hela kroppen har jag haft..det e nu man vill ha mamma här så hon kan ta hand om en..=)..


vi får se hur det blir med träningen ikväll..vi har ju match på lör så vill ju träna..kanske mår bättre sen..


nu kollar man på hem till gården sen ska man tvätta..har mkt tvätt vettu..usch..

Av Ida Nilsson - 12 november 2008 10:14

jaa jag har haft ett litet uppehåll nu..men nu skriver jag igen.


fatta vilket tråkigt väder vi har här uppe..det har typ regnat nu i 3 dygn..såååå roligt e det..*not*..


alltså jag fattar inte att tiden går så snabbt..snart e det jul igen..herregud säger jag bara..har inte så mkt o berätta..


hör av mig snart igen..tjingeling

Av Ida Nilsson - 1 november 2008 10:32

precis vaknat..sjukt skönt o få sova idag..

har även hunnit med att äta frulle..snart kommer linda hit o då ska vi ut o gå runt munken.*mysigt*..jätte fint väder här idag men ser ut att vara rå kallt ute..men det går an när solen står och skiner på klarblå himmel..


sen ska jag dock hem o plugga lite..o sen blir det att laga god middag..*mums*..familjen svenssons recept som jag inte gjort på åratal.kycklingfilé med creme fraiche o klyft potatis till..


see you later

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards