Alla inlägg under oktober 2008

Av Ida Nilsson - 31 oktober 2008 22:15

känns så skönt att det blev som det blev..ångrar det inte alls..ska bli skönt o komma hem o träffa er sara o jennie..


i helgen e man hemma själv..fridis e i gbg..imon ska jag verkligen bara slappa..sova, ut o gå..plugga o laga middag..=)..sen match på söndag..viktig match =)..sen åker man hem efter matchen..


ses snart mina vänner..

Av Ida Nilsson - 30 oktober 2008 16:26

jag har verkligen besluts ångest..blir så arg på mig själv när jag inte kan bestämma mig...ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...


hur svårt kan det egentligen vara???...

Av Ida Nilsson - 29 oktober 2008 18:04

sara ringde mig nyss..känns som en sten släppt från hjärtat..blev så glad att tårarna strömmade ut..

 hade så gärna kommit på begravningen men kan ju inte..han kommer alltid ha en rolig o speciell plats för mig iaf..bosse=king..


såg förresten att min bror o dem skulle möta karlskrona ikväll..spännande..får väl kolla på internet hur det går för dem sen..ikväll e jag hemma själv..frida e på middag..men det e ganska skönt o bara sitta ner själv o ta det lugnt...men frida e ju välkommen hem =)..


fortfarande lite förkyld..det e verkligen as kallt häruppe nu..1 plusgrad igår kväll o ikväll e det nog kallare..sjukt ju..


erica fick göra en operation idag..vet inte hur det gått eller när hon skulle opereras men carina hör väl av sig när det e klart..hoppas det går bra iaf..herregud vilken otur hon haft..tråkigt..men hoppas att detta e det sista..


nu blir det tv dax..*längtar hem nu* see ya


Av Ida Nilsson - 28 oktober 2008 22:53

jaa ni vet att jag tänker på er..finns här för er..men det vet jag att ni vet..går inte en minut utan att mina tankar e hos er..kan inte säga att jag förstår för det gör jag inte..men jag kan finnas till som bollplank..


erica- hoppas du bli bättre snart..tänker på dig me..hoppas värdena höjs lite imon så du slipper operation..


tentan gick bra tror jag men vågar inte säga för mkt..

hemtentan gick sämre bra..men men..känns som om det finns viktigare saker att tänka på nu..den e inskickad iaf..



Av Ida Nilsson - 24 oktober 2008 10:04

jaa hamnade framför datorn istället för framför boken..opps..=)

nej men har kollat igenom det en gång typ..orkar inte mer..tråkigt o läsa samma sak många ggr..vi får se om man klarar det..

tack mamma..vi får helt enkelt se hur det går..antingen kommer alla frågor jag inte kan eller tvärtom..hehe..jag kör mer på att allt löser sig för tillfället..


sitter o väntar på att klockan ska bli 11.30 typ..så jag kan gå till barnaffären här på torpa..som visst hade sjukt fina kläder..men dyrt..ska kolla lite julklappar o dop present..sen 12 ska jag luncha me sandra.o kanske lindis..*jippie*..kaffe paus?? :) sen ikväll kommer cajsis..ska bli trevligt..måste nog dock lägga mig tidigt ikväll..upp vid sju tänkte jag o läsa igenom mina anteckningar en sista gång..sen får det vara nog..

men söndagen blir ingen ledig dag..då e det plugg som gäller igen..hemtentan ska vara inne på måndag..usch.efter måndag ska jag hoppa av glädje..=) tentan är kl 9-13 imon..så ni behöver inte ringa innan dess..håll tummarna snälla!!!!!

förresten sjukt jobbig träning igår..höll på o svimma hehe..


saknar mina barn..ses ju snart..ett fjärde påväg..jaaaa =)

Av Ida Nilsson - 22 oktober 2008 11:05

jaa jag vet att det var ett tag sen jag skrev..men nu e jag tillbaka..iaf för idag hehe..

har pluggat stenhårt för tentan men vi får se hur det går..när jag går o lägger mig tänker jag på alla frågor o få då panik om jag inte kommer på nån o måste då öppna blocket..när jag vaknar får me lite panik...hoppas verkligen det går bra..vi får la se..man ju inte mer än misslyckas o göra om den..


Skulle bara säga att Hallbys damlag e det enda obesegrade lag i vår serie nu...ojojoj..ingen match i helgen..men halloween helgen blir det match..


snart ska jag hem..längtar faktiskt jätte mkt..o snart e det jul..jippie...

förresten så har vi varit utan ugn o spis nu i flera dagar..hoppas verkligen han e där idag o gör nåt åt det..

tjingeling

Av Ida Nilsson - 16 oktober 2008 08:47


jaa jag vet lotta..men nu e det mkt studier fram till den 25:e..så kan ju säga redan nu att jag inte kommer vara så aktiv här inne..

nej nu ska jag återgå till plugget..


tänker på er!!!!!!

Av Ida Nilsson - 9 oktober 2008 16:33

nej jag e inte arg än..hehe men idag fick jag ett mejl av en av mina psykologi lärare där det stod missförstång av schema..hur kan det vara ett missförstånd om han sa att vi ses nästa vecka då jönköpingsgruppen,.

Så nu ska vi gå dit på tisdag då vi egentligen skulle vara lediga..

jaja det e väl bara o bita ihop antar jag..


Imorse va jag ute o gick som vanligt..idag va linda me med på promenaden..så vi va hela 4st..sen har jag faktiskt suttit o pluggat hela förmiddagen..sen kom erica..väldigt oväntat *not* hehe..vi gjorde scones..nu har hon gått o jag e sååååååå mätt o ska träna snart..


knäet e väl sådär fortfarande..men som pelle säger får jag väl bita ihop lite..längtar lite tills jag ska hem..hoppas nån kan hämta mig i alvesta den 6/11 bara..snälla!!!

Kollade när david skulle spela i gislaved o det skulle han ju såklart göra den 2/11 då vi me har match...


aja får väl göra mig redo för träning..the crew jag & linda alltså hehe..ka träffas kl 17..see ya!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards